HOORN – Corendon Vliegvakanties heeft Abovo Media uit Hoorn gekozen als mediabureau voor alle activiteiten op TV-gebied. Het mediabureau verzorgt de inkoop van alle landelijke campagnes, levert de strategische inzichten en verzorgt de optimalisatie van de TV campagnes.
Martin de Boer, directeur Marketing van Corendon: “We hebben heel bewust voor Abovo gekozen vanwege de pro actieve houding van de mensen bij het bureau en de toegevoegde waarde op het strategische vlak. Abovo is een partner die ons verder kan brengen om als toonaangevend touroperator en nummer 1 reisorganisatie door te blijven groeien”.
Corendon
Corendon is de afgelopen vijftien jaar uitgegroeid tot een van de grootste en meest trendsettende reisorganisaties van Nederland en België. Jaarlijks verzorgt Corendon met veel plezier de reis voor 650.000 vakantiegangers naar tientallen verschillende bestemmingen binnen en buiten Europa. Ook bezit Corendon een eigen luchtvaartmaatschappij die met een vloot van 16 vliegtuigen jaarlijks ruim 2,5 miljoen vakantiegangers comfortabel naar de vakantiebestemming vliegt.