HOORN – Mediabookers het nieuwe platform uit de koker van Abovo Media helpt in het zoeken en boeken van advertenties. De oprichters Kees Verbeek en Marinus Zoutendijk zijn actief voorvechters van vernieuwing in de advertentiewereld. Mediabookers laat daarom de kracht zien van adverteren door gebruik te maken van het eigen product in een landelijke mediacampagne oa bij RTL Late Night.
Marinus Zoutendijk, oprichter van MediaBookers: “Sinds de lancering van Mediabookers eind juni hebben ruim 20.000 mediabeslissers onze dienst weten te vinden. We denken dat MediaBookers pas aan het begin staat als het aankomt op hoe klanten onze diensten kunnen benutten. Mede daarom gaan we met een bijzondere campagne van start die laat zien hoe divers ons portfolio is en hoe krachtig de mogelijkheden zijn, zonder aan eenvoud in te boeten. Deze kracht willen wij onderstrepen door daarbij ons eigen product te gebruiken. Eat your own dogfood, noemen ze dat. ”
Mediabookers heeft naar eigen zeggen inmiddels 425 aangemaakte accounts. Tevens is de startup genomineerd voor de Accenture Innovation Awards in de categorieprijs ‘Media’.
RTL Late Night
De campagne gaat 22 september van start en zal te zien zijn in uiteenlopende media. Zo is MediaBookers twee weken lang programmasponsor van RTL Late Night. Daarbij wordt dagelijks voor en na het programma een korte uiting getoond. Ook worden diverse Interbest-reclameborden in de Randstad geadopteerd en online media als LinkedIn, pagina-advertenties op veelbezochte websites en Facebook ingezet.