HOORN – Nu de gemeenteraadsverkiezingen achter de rug zijn is de vraag in hoeverre alle partijen hun beloftes gaan waarmaken. Wat doet de raad om de stad aantrekkelijker te maken voor toeristen? Vragen die we 15 april 2014 van 15.30 tot 18.00 uur stellen tijdens Hoorn op de Kaart, de jaarlijkse opening van het toeristisch seizoen. Dit jaar vormt het Westfries Archief het decor van dit event met een exclusieve sneak preview bij Hotel Van der Valk.
Tijdens deze bijeenkomst zal het Toeristisch Platform Hoorn dat sinds twee jaar bestaat haar strategische marketingplan toelichten. Het platform is twee jaar geleden opgericht naar aanleiding van de eerste Hoorn op de Kaart. Inmiddels zijn de plannen gereed om te worden uitgerold.
Bezoek aan Van der Valk
De inspirerende middag wordt afgesloten met een korte impressie bij Hotel Van der Valk. De gasten worden met busjes van Hoorn City Tours naar het nieuwe complex gebracht om te worden rondgeleid door onder andere general manager Gert van der Valk.
Na afloop is er nog gelegenheid om na te praten tijdens een hapje en een drankje.
Toegangskaarten zijn 35,- euro (ex btw) per persoon en inschrijven kan via de website www.hoornbusinessevents.nl
Over Hoorn Business Events
Hoorn op de Kaart wordt georganiseerd door Hoorn Business Events, een initiatief van Rob van Loon en Robert-Jan Knook. Hoorn Business Events is hét platform in Hoorn voor ondernemers en ondernemende mensen. Het platform faciliteert hen in hun ontwikkeling in de breedste zin van het woord. Uitgangspunten die daarbij een rol spelen zijn inspireren, kennis delen en het bieden van een kwalitatief hoogwaardig netwerk. Andere events zijn MijnHoorn 2014, Het Groot Noord-Hollands Idee en Tips van Toppers.