No Result
View All Result
19 mei, 2025
NoordkopinBedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact
NoordkopinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact
No Result
View All Result
NoordkopinBedrijf

Hooghoudt kiest voor Abovo Media en TAPE

23 november 2015
A A
ADVERTISEMENT
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – Een van de bekendste distilleerderijen van Nederland heeft besloten om haar mediazaken neer te leggen bij twee bureaus. Reclamebureau TAPE is verantwoordelijk voor concept en creatie, Abovo Media voor de mediastrategie, -planning, -onderzoek en -executie. De samenwerking is direct van gestart gegaan, de aftrap vond afgelopen zaterdag plaats met een crossmediale campagne met landelijke tv, online en social media.

“Naast de creatieve samenwerking met TAPE zochten we een partij die ons strategisch kon adviseren op mediavlak. In Abovo vonden we een goede partner, waarbij een uitgebreide doelgroepanalyse en pragmatische blik ons nieuwe inzichten heeft gegeven. We kijken erg uit naar de samenwerking.” aldus Karina Zuiderveen brand manager Hooghoudt.

Meernieuws

FG Groep kiest voor samenwerking met Natwerk en Abovo Maxlead

Vijf nieuwe klanten voor Abovo; Modemerk Oger, De Koffiejongens, Cadeau Concepten en provincies Overijssel en Gelderland

Abovo Maxlead helpt AZ met verwelkomen fans in stadion; Nieuw snackmerk en museum Hermitage ook nieuwe klanten

“Hooghoudt is een inspirerend Nederlands merk vol vakmanschap en traditie. Wij gaan met alle plezier de uitdaging aan om de mooie producten van Hooghoudt nog sterker onder de aandacht brengen bij de doelgroepen.”, aldus Niels Bruinsma strategisch directeur Abovo Media.

“Met deze campagne willen we drie dingen laten zien: waarom Hooghoudt zo’n cool bedrijf is, jenever zo’n interessant product is en hoe je Premium Jenever kunt drinken.”, aldus creative director Tobias Camman van TAPE.

Hooghoudt

Sinds 1888 houdt familiebedrijf Hooghoudt zich bezig met het ontdekken van rijke smaken en weten ze als geen ander hoe mensen samene laten genieten. Door al deze jaren ervaring en liefde voor het vak zijn zij een begrip geworden inet ontwikkelen van jenevers en bitters, zoals Premium Jenever, Bruine Jenever en Beerenburg.

Tags: Abovo MediaFeaturedHooghoudt
ShareTweetShareSend

Top 4 in onze regio deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Directiewissel bij Jimmink Kolhorn: vierde generatie neemt het roer over

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Bouwbedrijf Deurwaarder vraagt faillissement aan

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Eigenaar coffeeshop Blue Tomato Hoorn80 wil zorgen wegnemen

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media