No Result
View All Result
19 mei, 2025
NoordkopinBedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact
NoordkopinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact
No Result
View All Result
NoordkopinBedrijf

Abovo Maxlead helpt AZ met verwelkomen fans in stadion; Nieuw snackmerk en museum Hermitage ook nieuwe klanten

4 juni 2021
A A
ADVERTISEMENT
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – Abovo Maxlead wordt verantwoordelijk voor de media en performance oplossingen van vier nieuwe klanten: museum Hermitage Amsterdam, voetbalclub AZ, het recent gelanceerde snackmerk Mitsuba en de tentoonstelling Vincent meets Rembrandt.

Elk van deze klanten heeft zijn eigen uitdaging. Bij Mitsuba is de doelstelling het vergroten van de naamsbekendheid en zichtbaarheid, deze nieuwe snack wordt door TV billboarding breder bekend gemaakt bij de doelgroep. Bij ‘Vincent meets Rembrandt’ is de doelstelling vooral gericht op conversie, het binnenhalen van klanten. In dit geval hulp bij de verkoop van tickets voor de tentoonstelling.

Meernieuws

Spoorwerkzaamheden in Noord-Holland Noord; dit zijn de gevolgen voor treinreizigers

Rabobank Miljoenenontbijt NHN in Hoorn; afscheid van Ronald Bleeker (foto’s)

Laatste kans stemmen op publieksprijs en bestellen kaarten voor Westfries Ondernemersgala

AZ Alkmaar

Gerald Smith, Head of Marketing & Media voetbalclub AZ: “Wat ons vooral aansprak, is de manier waarop Abovo Maxlead zich gelijk in onze digitale materie heeft verdiept. Wij willen na het corona jaar echt weer fans verwelkomen in ons vernieuwde stadion. Dus de periode van seizoenkaartverkoop is heel belangrijk. Het team van Abovo Maxlead kwam met een goed onderbouwde aanpak. Wij zijn met veel ambitieuze plannen bezig, maar het is prettig dat wij nu gelijk vliegend van start kunnen”.

‘compleet verschillende merken’

Willem-Albert Bol, CEO Abovo Maxlead : “Dat we voor vier compleet verschillende merken aan de slag mogen, is natuurlijk fantastisch. Stuk voor stuk zijn het ijzersterke merken, maar ieder met zijn eigen dynamiek. Hoe verschillend iedereen ook is, we delen wel dezelfde visie en passie op het gebied van data, creatie en media.”

Tags: Abovo MaxleadAbovo MediaAZhoornMarketing
ShareTweetShareSend

Top 4 in onze regio deze week

  • Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    Kansspelen onder jongeren in Europa in verval

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Directiewissel bij Jimmink Kolhorn: vierde generatie neemt het roer over

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Bouwbedrijf Deurwaarder vraagt faillissement aan

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Eigenaar coffeeshop Blue Tomato Hoorn80 wil zorgen wegnemen

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media