HOORN – Mediabureau Abovo Media uit Hoorn heeft afgelopen week het ‘platinum MediaMath’-certificaat behaald. Hiermee sluit Abovo aan bij een zeer select gezelschap van internationale mediabureaus. Wereldwijd zijn er slechts dertien bureaus die dit prestigieuze certificaat in de wacht hebben gesleept.
MediaMath is hét internationaal toonaangevende marketing-instituut dat zich met name richt op digitale marketing binnen het ‘open buyer’ programma. Voor Abovo betekent de bekendmaking van de platina certificering de bekroning van haar constante inspanningen om de digitale marketingindustrie te blijven innoveren.
”Het bereiken van de status Platinum is een bevestiging van onze grenzeloze ambitie op het digitale vlak bij Abovo. Als full-service mediabureau willen we immers alle disciplines tot in de puntjes verzorgen. Met deze certificering kunnen we samen met onze specialisten alle digitale facetten optimaal inzetten voor onze klanten binnen de online marketing kanalen”, aldus Mike van der Peet.
Streng eisenpakket
MediaMath stelt hoge eisen aan haar certificeringen, onderverdeeld in ‘silver’, ‘gold’ en ‘platinum’. Zo dienden alle TradeDesk medewerkers van Abovo de ‘New marketing institute’-examens te behalen. Ook het koppelen van het MediaMath Terminal One-platform aan een eigen, inzichtelijke interface was een vereiste , evenals het integreren van diverse media binnen een multi /omni- channel view. Daarnaast vormde de koppeling van Abovo met Mediabookers een doorslaggevend argument.
Dave Reed MD EMEA MediaMath. ”MediaMath’s OPEN programma laat onze partners en klanten makkelijk met elkaar in contact komen en zaken doen. Het vertegenwoordigt de unieke manier waarop MediaMath een open en transparant ecosysteem creëert volgens de wensen van marketeers. OPEN certificaten geven wij aan onze meest innovatieve partners en klanten. We zijn zeer verheugd om Abovo welkom te heten als Platinum Certified Buyer”.
Voordeel voor de klant
Dankzij de ‘platinum’ certificering is Abovo voortaan een ‘preffered partner’ van MediaMath. Voor de nationale en internationale adverteerders een teken dat Abovo een erkend kwaliteitsmerk is binnen de digitale marketingindustrie. Bovendien deelt Abovo al in een zeer vroeg stadium in de kennis omtrent MediaMath-innovaties, nog voor deze op de markt komt. Klanten van Abovo genieten hiermee van een voorsprong in kennis en toepassing. Ook het feit dat de Abovo TradeDesk-medewerkers continue getraind worden door het NMI is een blijvende garantie voor kennis op het hoogste niveau.