No Result
View All Result
07 juli, 2025
NoordkopinBedrijf
Advertisement
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact
NoordkopinBedrijf
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact
No Result
View All Result
NoordkopinBedrijf

Binnenkort koffie en broodjes bij Media Markt Hoorn

11 oktober 2013
A A
ADVERTISEMENT
facebookTwitterLinkedinWhatsapp

HOORN – De Media Markt in Hoorn is de eerste winkel van de keten die in samenwerking met Lekkerland een foodconcept gaat starten. Onder de naam Punto Panino en Piacetto lanceert Lekkerland een broodjes- en koffieconcept aldus Retailnews.nl. Welk concept en wanneer het gaat starten is niet bekend en wilde men bij Media Markt Hoorn nog geen verdere mededingen over doen.

De keuze om met Horeca aan te slag te gaan speelt al langer bij de electronicaketen. Vorige maand stond een vacature online voor een ‘medewerker Horeca voor 13-32 uur’. Deze vacature is inmiddels niet meer online.

Meernieuws

Spoorwerkzaamheden in Noord-Holland Noord; dit zijn de gevolgen voor treinreizigers

Rabobank Miljoenenontbijt NHN in Hoorn; afscheid van Ronald Bleeker (foto’s)

Laatste kans stemmen op publieksprijs en bestellen kaarten voor Westfries Ondernemersgala

Lekkerland is leverancier van veel gemaksproducten aan de horeca. Zij zien samen met veel foodfabrikanten mogelijkheden om de afzetkanalen verder uit te breiden. Het vervagen van de grens tussen de non-food en foodsector past in de trend van ‘blurring’, weet Jan-Willem Grievink, directeur van het Foodservice Instituut. Consumenten denken volgens hem niet in kanalen. “Die willen ook een kop koffie en misschien een croissant bij Zara, ” aldus Grievink op Retailnews.nl.

Een ander voorbeeld hiervan is Red Bull. Deze energiedranken zijn inmiddels te koop bij GAMMA, terwijl men ook kansen ziet bij winkels van Blokker, Zeeman, Action, Media Markt en tuincentra. Veel winkeliers staan open voor dit extra product aanbod omdat zij de kassa minder zien rinkelen voor het standaard assortiment.

Tags: BroodjesFoodconcepthoornHorecaHorecaconceptKoffieLekkerlandMedia Markt HoornMediaMarkt
ShareTweetShareSend

Top 4 in onze regio deze week

  • Directiewissel bij Jimmink Kolhorn: vierde generatie neemt het roer over

    Directiewissel bij Jimmink Kolhorn: vierde generatie neemt het roer over

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Omring en Van Wijnen sluiten aan bij de ‘Circulaire Deal Secundaire Bouwmaterialen Noord-Holland Noord’

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Westfriese ondernemers steunen Stadslandbouw Hoorn

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Tuinbouw Ondernemersprijs richt zich op 2022 met vernieuwde opzet

    0 shares
    Share 0 Tweet 0
  • Home
  • Nieuws
  • Zakelijk
  • Verdieping
  • Contact
Nieuws/tips/persberichten?

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media

No Result
View All Result
  • Home
  • Nieuws
    • NHNregio
    • AlkmaarRegio
    • NoordkopRegio
    • WaterlandRegio
    • WestfrieslandRegio
  • Zakelijk
    • Alkmaarinbedrijf
    • Noordkopinbedrijf
    • Waterlandinbedrijf
    • Westfrieslandinbedrijf
    • Zakelijknhn
  • Verdieping
    • Column
  • Contact

© 2020 Westfrieslandinbedrijf.nl wordt uitgegeven door Westfriesland Media